søndag 16. september 2012

Bli tilhenger på Facebook–vinn duk

Som du kanskje vet, har Annka’s Syrom også egen Facebook-side, og her er det rom for mange flere tilhengerer/likere.

image

Når siden ble laget, var første delmål å få 30 tilhengere.

Det hadde vært moro om vi kunne passert 60 tilhengere i løpet av september – og derfor håper jeg dere vil hjelpe meg med det!

[IMG_0837%255B5%255D.jpg]

Som takk trekker jeg ut en av tilhengerene mine som får en liten duk (bildet over og under, den som vinn kan velje farge) i gave når vi har nådd målet!

[IMG_0789%255B4%255D.jpg]

Blir veldig glad om du vil dele siden min på Facebook, og gjerne også dette innlegget med dine venner. Om du vil ha et ekstra “lodd” i trekningen, kan du dele dette innlegget på bloggen din – og legge link i kommentarfeltet her!

Facebook-siden min finner du her: www.facebook.com/AnnkasSyrom

Lykke til! Nå skal jeg sy litt mere Smilefjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar